tisdag 11 oktober 2011

Ångest och tankar

Matte. Matematik C. Omprov. Det är nästan så att man har lust att ge upp. Detta misslyckande gjorde mig väldigt omotiverad och jag känner mig inte om en tjej som kämpar. Som inte ger upp vad som än händer och alltid tror på sig själv. Det finns andra saker som snurrar runt i huvudet. Eller någon annan. Eller några. Jag vill träffa en viss igen, men har inte pratat med den på dagar. Jag känner en så otrolig dragning och det tycks inte försvinna ur mitt huvud. Det kändes som att jag träffat någon som man inte bör släppa taget om. Är det sådana människor man kallar sina så kallade soulmates? Varför kan inte tiden gå fortare tills den dagen då jag får se efter igen och se om allt bara var en illusion, eller något att spinna vidare på.

Jag, 12 december-08 med Elins hand på min axel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar