lördag 8 oktober 2011

ÄNTLIGEN ARTON

Ja nu äntligen är jag arton år gammal. Myndig! Känns helt jäkla underbart! I fredags (då jag fyllde år) så var jag och min familj hos min mormor och åt god lax sedan körde pappa mig till Joel där vi förfestade. Det var kul som satan och jag var grymt taggad! Vi spelade det roligaste drickarspelet, ring of fire och sen så drog vi ut och jag var på Asian och Corner. Sen sov vi hos Joel!

Kvällen var helt galen. Jag blev bjuden på öl och fisherman och jag var glad! När vi åkte hem så insåg jag helt plötlsigt att det var höst och utbrister i stor förvåning: "TITTA SÅ MYCKET LÖV!" och kastar upp i luften så att Julia fick i håret (oh no! but yes I did!) och hon blev asarg. Haha riktigt roligt! Yasmine skrattade i en timme åt det. Sen däckade jag i Joels säng.


TACK ALLESAMMANS SOM GJORDE MIN 18 ÅRS DAG TILL DEN BÄSTA MAN SKULLE KUNNAT TÄNKA SIG!


- nu kommer bildbomb från förfesten!















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar