måndag 10 oktober 2011

Kärlek

Äntligen sitter den där och pryder min handled så fint! Är superduper nöjd! Gjorde den på studio artcore här i halmstad och de var verkligen grymma! Malin och Hjalmar filmade/fotade/höll mig i handen/var mer nervösa än jag. Jag fattar verkligen inte människor som är så rädda att det ska göra så ont. Inte värre än ett nyp typ.

Jag har fått höra mycket från de äldre i släkten och familjen om hur dum jag är och vilken omogen outveckad hjärna jag har igår på släktkalaset. Men detta är något jag verkligen har velat göra och det spelar ingen roll vad de tycker. vad jag tycker är det som räknas, och det enda argumentet de har är att en arbetsgivare i framtiden kanske säger nej på grund av det (kärlek på handleden och peace på foten, big deal liksom!). Men om en arbetsgivare är sån skulle jag inte vilja arbeta för den personen. Och sen är inte arbete allt. Livet är allt. Och kärleken.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar