söndag 9 oktober 2011

Nu kommer mamma bli kokt på mig

Vaknade upp förkyld idag. Mamma är sur för att jag är sjuk hela tiden, och nu har jag hållit mig frisk i ett par månader, men just idag när vi ska ha kalas för mig så ska näsan rinna och vara täppt. Fan fan fan.

Idag ska jag även plugga matte innan gästerna kommer. Ska ha omprov på torsdag (är halvt knäckt över att få ett första IG ever...). Vi skulle ha haft det på onsdagen men övertalade Thomas att det inte var någon bra idé efterom första studentfesten är på tisdagen, hehe.

Förresten, kom på att jag inte visat mina ögonbryn som jag färgade i fredags. Det blev jättebra! Nu kan jag lägga ögonbrynspennan åt sidan! Detta håller i ca 6 veckor och jag har använt depends ögonbrynsfärg. Tog orginalet (inte den där fast 3 minutes grejjen) och har färgen som heter brunsvart. Supernöjd!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar