måndag 7 november 2011

Höstlovet är slut



Godmorgon! Usch drömde mardröm nyss innan jag vaknade. Drömde att det sprang runt zombies på skolan och jag och någon till, kommer inte ihåg just nu vem det var, men vi var de enda som hade klarat oss från att bli zombies och vi blev jagade. Fy, nu skulle man vilja ha en och annan kram och puss av viss.

Höstlovet är härmed över och nu ska man tillbaka till skolan och ha dagens enda lektion - Engelska C. Jag har riktigt med tur och börjar inte förrens 12.40 idag, så får sova länge ändå!

Vann en auktion på Tradera igår och jag blev väldigt glaaaad för väskan som jag budade på är väldigt fiiiin! Lägger upp bild när jag har fått den! Längtar!

Fick ett samtal från Fartvinden också nyss. De sa att något hade hänt min f.d. körskolelärare som gjorde att jag inte kunde ha henne längre. Det var bra för gillade inte henne! 1 vecka kvar, sen skriver jag upp. Rå pluggade igår, tror nog att jag kommer klara provet men ska plugga i eftermiddag också. Sen så ska jag nog söka jobb som en dåre också så att jag kan flytta ifrån denna bonnahålan,

Nu blir det frukost. Tagga Nova Cantica ikväll!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar