torsdag 29 december 2011

no. 616
























Goddag!

Har rensat datorn på allt onödigt skräp med ett program som min morbror tipsade mig om. Advanced SystemCare 5 för windows. Hoppas att min lilla mini pc fungerar bättre nu. Har även lagt alla bilder på den externa hårddisken som vi köpte på mellandagsrean. Ska göra detsamma med min stationära dator och hoppas på att den blir användbar igen, så man slipper få psykiskt ned bryt och bli fly förbannad så fort man sätter sig vid den.

Köpte min nyårsblåsa för ett par dagar sedan, ännu en little black dress blev det - men åh så fin den var. Idag ska jag till stan och träffa Yasmine, Mici, Julia, Johanna och Spanki samt inhandla en kavaj till klänningen. TAGGA.

Nu ska jag kolla på dagens avsnitt av paradise hotel woop woop.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar