lördag 3 december 2011

Roadtrip till götet

Hemma igen efter en spännande, fantastisk, rolig och mysig trip till göteborg med Yasmine för att hälsa på Elin. Jag körde och det var awesome, ca 10 000 personer förklarade hur galen jag var, ungefär. Men jag sket fullständigt i det och gav mig iväg på E6:an med mina egen komponerande bland CD's på högsta volym. När vi kom in i Göteborg så var det sjukt komplicerat, som väntat. Jag stressade upp mig men hade mitt lugn där till höger om mig i form av en lugn tjej på 19 år som pekar och förklarar var GPS'en säger (som vi inte fattade hur man höjde volymen på, man tack gode gud att vi hade den!!!).

När vi väl kom fram var det mycket prat och mys. Vi tog bilen till Backaplan och handlade på coop sen drog vi på äventyr på gatorna på jakt efter en sushi bar som var öppen. Tog lång tid och till slut fick den efterlängtade sushin. Idag när vi vaknade så kollade julklandern på svtplay, och den var ju jättebra i år!!! Sen bakade vi papparkakor med massa fin frosting!

Riktigt mysig fredag och lördag i alla fall! Och så är det ju galet roligt att köra bil när precis fått körkort, hihi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar