måndag 16 januari 2012

2012-01-16

Inatt drömde jag att jag hade fest och alla var där. Jag hade riktigt roligt och vi experimenterade med olika shots och drinkar. Allting var sådär roligt lulligt och härligt. Alla bekymmer försvann och alla var vänner, glada och ingenting dåligt hände. Sen när jag vaknade kändes det som att det varit på riktigt, och jag var helt befriad från bakfylla, vilket också var fantastiskt. Sen insåg jag att det var en dröm. Varför är drömmen bättre än verkligheten? Jag hade gärna stannat där.


1 kommentar:

  1. Fast.. tänk om du hade bott i drömmarna då hade ju mardrömmarna också existerat! I verkligheten går nästan allt på en rak linje med lite ups and downs tänk i drömmarna att ena stunden vara HÖGT över molnen för att ngra timmar senare springa och fly allt du kan från hemska monster för att sen två minuter senare drömma att du är en katt? njaa. verkligheten är bäst! :)

    SvaraRadera