tisdag 28 februari 2012

De senaste fyra dagarna: resumé

Nu känner jag mig återhämtad efter helgens festligheter! I fredags så vart det ju utgång, och när lördagen kom då tänkte vi; äsch vi kör på. Jag, Micaela och Julia åkte hem till Malin Strandberg och kalasade på vin, öl, sourz och hallänsk fläder, sen tog vi oss i kragen och jag och mitt sällskap promenerade till stan med mina tolv centimeters klackar. Kände mig som en amazon kvinna då jag var ca 182 lång, och inte vart det lätt på tre hjärtan när man bland annat blev buggad med av Jonas, haha. Sen blev det kaos, men tillslut kom vi iväg på efterfest med Alexander och några av hans vänner i fyllinge. Tog sedan bussen och sov hos Jonas. Allt detta festande och icke sovande gjorde mig trött, men ingen vila för mig för huset såg ut som ett bombnedslag efter min förfest från fredagen och det var ständning på schemat. Sen sov jag i elva välbehövda timmar. Snark!

Igår var det dags för skola igen efter ett skönt sportlov och efter skolan blev det hård träning med Yasmine. Fan vad vi ska bli fit nu alltså! Power! Sen hade vi nova cantica rep och idag vart det ännu mer skola och gym + afro med Micaela. Woho imorgon gissar jag på att jag har träningsvärk som fan alltså. Kom nyss på att jag glömde stretcha idag, vilket jag med all säkerhet får äta upp.

Nu får vi se vad veckan har att erbjuda mer! Ha det bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar