torsdag 9 februari 2012

Wicked



Idag hade vi en dansuppvisning extrodinere på vår vackra skola sturegymnasiet. Danstreornas slutproduktion som de satte namnet wicked på. Jag älskar att gå här, så mycket fritt skapande har väl världen aldrig förr skådat på en gymnasieskola? Eller? Har svårt att tro det i alla fall. Idag fick vi redovisa våra arbeten i estetisk verksamhet där vi fritt fick blanda olika konstarter och stilar för att komma på något eget och originellt grupparbete, en uppgift som får båda tummarna upp.

Efter skolan så gick jag och Yasmine till gymmet och vi körde vår power i maskinerna och kollade ögongodis (såklart). Har kollat ett gäng avsnitt av världens bästa serie - sex and the city - och nu letar jag efter den perfekta studentklänningen. Det finns många vackra klänningar, å gud ja (ASOS VARFÖR FINNS NI INTE I SVERIGE?!), men ingen som är den där perfekta för mig och studenten.

Min mobil är död, men det är rätt skönt också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar