söndag 25 mars 2012

Helg igen

I fredags var jag på wild west, min mormor fyllde hela 65 bast och det firades med stor fest och massa kött med 43 andra glada kvinnor. Det var galet gott och jättemysigt!






Igår så hade micimajs förfest hos sig sen drog vi in till stan. På bussen träffade vi en glad irländare på 34 år som låtsades att han inte kunde svenska (han förstod det, men kunde inte tala det så bra). Han blev min bussbuddy och jag demonstrerade med stor inlevelse skillnader mellan olika dialekter i sverige, samt jämnförde med norska danska och finska. Han berättade att han inte hade mycket kompisar i Sverige och jag sa att vi kunde bli kompisar och så tog han mitt nummer. Vaknade halv fyra av att han ringer mig, och jag borde fan få pris för att lyckas få fram ord på engelska då. Jag fick även höra av en annan dude att jag var vackraste tjejen på stan, alltid kul att höra! Haha. Jag blev biten och kallad både det ena och det andra av mici, och bjuden på flera drinkar som gick i tusen bitar på asians golv. Ja, en helt vanlig kväll.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar