söndag 22 april 2012

Klassfest

Tre år senare, 6 veckor kvar till studenten. DÅ så tog klassen sig i kragen och ställde till med en riktig klassfest - och alla kom! Det har väl ändå aldrig tidigare skett, att hela klassen var samlade på en och samma plats (hos Sarah). Knappt i skolan ens! Vi grillade, spelade kubb, dansade till dansa pausa och sexy and I know it (kanske inte direkt det man förväntar sig av musikklassen... hehe). Vi hade allsång, vi sjöng sommartider med Simon på gitarr. Jag och Siri körde vår obligatoriska koreografi till rock around the klock, hon red på min rygg vilket resulterade i mindre skador (balassinnet på topp!), sen var jag och Fanny på cykeläventyr runt Brogård mitt i natten i bara tshirt. Ragge värvade hela klassen till cocktacrew och alla var sådär sentimentala - det är först nu vi inser att vi kommer skiljas. Men jag tycker om er alla.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar