onsdag 25 april 2012

Onsdag

Hejsan svejsan. Nu har jag varit riktigt dåligt på att blogga den senaste månaden - därför gör jag ett mycket ointressant inlägg nu. Just nu sitter jag på stadsbiblan med viktor och lucas, skulle plugga men bkev med facebookande och blogg-läsande. Vi ska ha konsert med Nova Cantica i immanuelkyrkan om en timme, välgörenhetskonsert för rädda barnen. Såhär mitt i veckan så börjar jag sluta blicka bakåt och se framåt istället. Allt är i en sörja, men jag vadar mig igenom det och ljuset vid studenten känns allt klarare. Sommarplaner innerhållandes festival, utlandsresa, campingsemester och förhoppningsvis jobb. Jag vill både skynda på och sakta in tiden, does that make any sense?

Bild på mig och kära yasmine efter träningen ig´år.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar