tisdag 29 maj 2012

Balen 2012

Fy sören var roligt det var! Kan inte beskriva nog med ord hur lyckat det var! Precis som jag tänkt mig, om inte bättre. När jag gick upp så sminkade jag mig, åkte till frisören och gjorde mitt hår. Åkte efter det till mormors stuga och tog massa fina foton med Peter Igelhammar. Sen åkte vi till Fanny och hade lite förkrök och efter närmare två timmar i bilkö så kom vi till röda mattan som var otroligt roligt. Sen blev vi fotade ännu mer, gick in och fick mat som var fantastiskt gott. Efter det var det dans till livemusik och musikerna var riktigt bra. Sen promenerade vi över till leffes på efterfest och den var helt flippad! Efter vi var klara i tylösand så åkte vi till sture och fick frukost sen så slagga alla musikelever i våra soffor. Dagen efter åkte jag hem vid nio för att upptäcka att jag var ensam hemma inte hade några nycklar, så fick promenera till min gamla skola i balklänning för att hämta nycklar. Sen sov jag gott, riktigt lycklig över att även jag fick en sån galet bra student. Tack!

Fler bilder kommer, nu taggar jag siesta! Ikväll kör vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar