fredag 4 maj 2012

Bästa dagen på länge!

Idag. IDAG HAR DET SKETT GREJJER ALLTSÅ. Haha jag är så glad!!!

Först var jag med yasseasse och tränade på friskis och kände mig lite duktig! Sen åkte jag till skolan och levererade mitt projektarbete till min handledare - SÅ SKÖNT! Sen så körde jag och Cattis till Malmö för att gå på audition och anställningsintervju till funkykidz för att bli danslärare. Det kändes asbra och jag känner att jag har en god chans! På hemvägen så körde jag inom skummeslöv och gick till deras ekocamping och frågade om jobb som vaktmästare som jag sett på platsbanken. Hon sa att hon behövde någon som var händig, men att hon inte satt ut annons för receptionist än, och att hon tyckte att jag verkade trevlig och tackade ja! Helt spontant! Så lycklig!!!!


EDIT: LÄSTE MEJLEN OCH HAR VUNNIT FESTIVALPASS TILL SIESTA!!!!!!!!! WOHO!



Skummeslövs Ekocamping, Sveriges första ekologiska camping, i Båstad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar