lördag 12 maj 2012

Bra dag!

Idag har det varit en bra dag. Jag fick mycket god kvällsmat här hemma att jag var tvungen att blogga om det + resten.

Idag har jag även hållt ett föredrag i skolan om sekter, kollat runt på stan med yasmine och julia, slingat håret (really blonde nu! Och det dödade för övrigt håret och jag är väl ett kilo lättare nu). Sen köpte jag en bubbelgum rosa klänning på H&M för 149 riksdaler. Jag är inte tjejen som bär rosa, särskilt inte sån här rosa, men ska ha den på siesta. Man måste ju lysa upp lite, hehe. Nä men den tåls att fundera på, fanns även mintgrön som egentligen är färgen man trott jag skulle valt, och därför ville jag göra något lite nytt och annorlunda. Så det blev rosa! Men som sagt, tåla att tänka på.

Sen ikväll var jag hos JoelKoel med yassebasse, henkebenke och spankilina. Vi spelade alfapet och snackade fina minnen från Alanya och kollade på tatueringar ^^

BTW fan vad jag känner mig duktig nu när jag tränat 4 gånger denna veckan och det är fredag! Yeah man får försöka fortsätta med detta alltså!

Nu blir det sova, imorgon taggar vi fest hos Ågren, fast jag är fortfarande på torka (gör inget att påminna!). Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar