torsdag 24 maj 2012

Ja tänka sig! Sommaren kanske faktiskt är här nu, och den kommer mycket lägligt inför bal, siesta och student, vilket känns fantastiskt. Igår var det en vanlig dag på musik. Började med att öva in studentsången i stämmor som vi ska sjunga när vi sprungit ut ur mediteket för sista gången. Sen köpte vi glass, solade och hade vattenkrig. Hade nutida konst lektion där vi lyssnade på jazz och storbandsmusik. Efter det åkte vi hem till Tommy och blev bjudna på kaffe, bullar och saft. Sen var det slut för dagen! Jag gick till norrekatts park och spelade kubb och fotboll och hade lite mer vattenkrig med yasmine, kim, Mici, Julia, Johanna och Spank. Och tre random pojkar på 6, 8 och 10 bast som var helt galna. De kallade mig helig och att alla skulle buga för mig, så lite ordning och reda var det på dem. De var kul första timmen men sen si sådär 3 timmar senare började man faktiskt tröttna, så vi gick en runda genom stan, kollade på snyggingarna på uteserveringarna och sen drog jag mig hemåt. Riktigt härlig dag ändå.

(min bild! hehe)
(karins bild)
(siris bild, jag myste mycket med vovven hos tommy ^^)
(Johannas bild. Ja ni ser ju hur dem älskar mig.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar