tisdag 1 maj 2012

Nu är långhelgen helt slut

Det har varit fantastiskt skönt med långledighet såhär mitt i terminen och vi har hittat på massa skoj, bland annat  som jag berättade om nedan Jonas fest och min vilodag i lördags. På söndagen så kom mina två kompanjorner, för oss kända som team clocket, över till mitt hus och roade sig med att kolla på när jag städade som en chef. Sen åkte vi till JoelKoel. Killarna (Martin, Joel och Henke) som var där lanade lol tjejerna spelade det där spelet travis någonting (allmänbildningsspelet som jag aldrig lär mig namnet på) och jag vann - såklart!

Sen så hade vi sleepover och söndag morgon så gjorde jag pannkakor till hela bunden (minus team clocket). Vi kollade massa film och handlade på city gross sen kom gästerna så grillade vi och firade valborg precis som alla andra i detta avlånga land. Sen, gamlingar som vi är så blev vi aströtta och somnade typ halv ett redan. Men så sisådär en sju timmar är faktiskt helt okej länge ändå... faktiskt.

Sen hade vi sleepover ONCE AGAIN, och vi var på citygross igen ONCE AGAIN och köpte frallor, gjorde världens bästa frukost och spelade alfapet (jag kom två, men 3 poäng efter fjant koel). Senare på eftermiddagen träffade jag team clocket och padde igen. Vi spelade basket på snöstorps skolan like pros och sen åkte jag hem för mer grillat.

OCH DET VAR DET! Enjoy pics now.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar