torsdag 3 juli 2014

1 månad

En månad senare och allt rullar på. Kids Club har gjort mig grym på ansiktsmålning och min danska blir bättre och bättre för varje dag. Värmen tryter och det blir bara värre, men samtidigt så vänjer man sig så det ska nog gå bra. Men en kall dusch kan verkligen vara det bästa som finns.

I förrgår så kom det en ny tjej till hotellet, Louisa. Hon är också tysk och ska ha hand om fitness och sport tillsammans med Linus och Kevin. För att ge henne ett varmt välkomnande hade vi en barbeque med allt man kan tänka sig. Aly, Chrissy, Linus och Pattie åkte till Lindl och handlade allt vi behöve med en nota på 170 euro. Vid ett så var grillen igång och en timme senare vart vi alla proppmätta och gick till sängs.

Igår hade jag och Chrissy ledigt så vi började dagen med att sova ut, så underbart! Sedan gick vi till Playa de Muro och jag hämtade ut mitt spanska kontokort. Vi gick längs stranden till Smiths, åt lite och la oss sedan på stranden och slumrade till. En spanjorska kom förbi och jag fick en välbehövd massage. Efter det så gick vi hem och när Aly slutat jobba så åkte vi till puerto och åt den fantastiska sushin ännu en gång. Dog så gott det var. Jag och Chrissy har även en utmaning om att inte äta kött eller fågel, så vi får se hur det går!

Så vart det torsdag igen och ikväll så kör vi Cats, tredje gången för mig. Tagga! Sen är det skumparty på Bananas, men jag ska hålla mig borta från våningen med allt skum. Det gick ju inte så bra sist.

Kram.

Strandfest på Puerto häromdagen

"MATILDA LOOK AT ME!!!!"



Grillfest

Chrissy på stranden


Bästa sushin EVER



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar