söndag 6 juli 2014

Hound Dog

Hola amigos.

Nu är det så att tråkigt nog måste Linus, den andra svensken på hotellet lämna oss. Han har blivit förflyttad till till annat hotell, så nu kommer jag vara ensam svensk och entertainer från Viva på hotellet. et suger verkligen. Just nu så håller han på att packa ihop sina saker inför morgondagens flytt. Riktigt tråkigt.

Med detta tillkommer också mer jobb från min sida och mer roller i showerna, där jag numera måste spela man i två av dem. När vi gör Grease så finns också låten Hound Dog. Den dansar man i par. Kevin och Alyenna och jag ska då dansa med Christina. I koreografin finns det även ett hopp som vi idag har tränat på, bland annat i sanden på volleybollplanen, om vi skulle ramla. Det är mycket svårare än vad det ser ut att vara! Imorgon är det showtime, och är rimligt nervös. Även texten på Radio Gaga från We Will Rock You måste sitta. På tyska... Hoppas allt går väl… Men det är så sjukt roligt jobb jag har och allt kommer lösa sig. Behöver bara träna. Som en dåre.

Ciao
Matilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar