tisdag 10 mars 2015

Lindvallen









Några bilder från kortveckan (tors-sön) i Lindvallen som jag spenderade med 6 grabbarna, vilket gjorde den lilla resan lite mer annorlunda för min del. Men det var kul, jag kunde fortfarande åka skidor och vädret var helt okej, så jag var nöjd på det stora hela! Vi åkte alla backar, drack 1 liters-öl i backen, bodde i en stuga en bit utanför, spelade bowling, bastade och rullade oss i snön, åt och drack på Harrys (Story: Vi tog alla våra bankkort och la i en hatt och bad servitören dra vem som skulle stå för notan. Vi skrattade hysteriskt åt detta.) (Story 2: Jag drack världens godaste Margarita och åt världens godaste musslor i vitvinssås. Dog.)

Det var väldigt skönt med att åka på en resa som faktiskt var semester. Senaste gången det hände var 1 1/2 år sedan när jag backpackade i asien. Vanligt missförstånd: Bara för att man har säsongat så har du inte semester. man jobbar mer än de flesta och avsevärt mycket mindre pengar än det flesta och som inte är acceptabelt. Bara så att ni vet. I maj så ska jag på resa igen med familjen till Kos. Ska bli så underbart!

Stay awesome.

//Matilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar