onsdag 20 augusti 2014

Pink wig

Halli hallå.

Vi är inne på augustias andra hälft och jag har vart här i 2 månader och 20 dagar. På det senaste har vädret varit knäppt med mulet och till och med regn! Jag är dock tacksam över att slippa 35 grader och gassande sol när jag jobbar, men tycker synd om våra gäster som baktalade saftiga pengar för att komma hit. Om 3 ½ vecka kommer familjen hit, och ska bli så roligt att ha dem här. Hoppas bara på bättre väder!

Vad har hänt den senaste veckan då? Inte så särskilt mycket, dagarna rullar på med program, barnklubb, shower och så vidare - sådant jag redan berättat om massor med gånger. Dock har vi nästan inga barn och det är allt oftare jag hänger på Louisa i hennes sport-program istället.

I lördags när jag var ledig gick jag och Patricia runt i hamnen och shoppade. Jag köpte jag min första peruk, den chockrosa kort page som jag hade på mig när vi gick ut och festade senare på kvällen. Alla försökte stjäla den, och det gjorde mig irriterad. Men när jag tänker tillbaka på tiden i Val Thorens och vår hets över att stjäla hem så mycket utklädande som möjligt förstår jag dem. Men jag fick den med hem igen i alla fall, tack vare Sophia som sprang efter en brud som ryckte den från huvudet på mig och sprang iväg.

Igår så gick jag till Alcudia Beach Hotel där jag träffade Yla och Pierre och tagit en sista minuten resa hem. De är så snälla och fraktar hem min telefon hem till Sverige så att vi kan skicka in den till vårt försäkringsbolag. Sen var jag även på Hook Tattoo igen och fixade till min tatuering, så nu är den perfekt. Vad ska jag gör härnäst? Hmmmm.

Idag har jag ledig eftermiddag och då är planen att ta oss till Palma, men först en tur inom Festival Outlet. Shoppar alldeles för mycket..

Hade väl inte så mycket mer att säga, men har har ni lite bilder ni inte sett ännu!

Ha det gott, du är flott!

Musikquiz. Team Flowe Power vs. Team Hard Rock

Musical Moments


Jag och Miriam redo inför Cats


"HÄR KOMMER PIPPI LÅNGSTRUM" sjöng jag hela dagen.

Blåmärken efter vattenparken

Crazy day efter Vattenpolo. Entertainers vs. Gäster. Viva hotels har 10 000 likes på Facebook

Cup Song girls

Inför We Will Rock You. We ain't no Gagas. Här med min rosa peruk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar