onsdag 10 september 2014

Nästa veckas planer - Familjen kommer!

Idag är det en av mina favoritdagar på veckan - onsdag! Detta är dagen då det bara är jag, min BFF Kevin och Patricia på jobbet. Det är så lugnt och skönt, inget stim och så ibland gottar vi till det och äter lunch ute istället för i restaurangen. Idag blev det pannkaka med färska jordgubbar, vanlijglass och kaffe på Smith's till lunch. #lyxigt.

Idag har jag även bokat biljetter till den berömda Pirates showen i Palma tills när familjen kommer hit. Jag läste på deras hemsida att om man bodde på Mallorca kunde man få 20% discount, så jag ringde dit och talade med en trevlig tjej och berättade att jag jobbar som entertainer och att min familj kommer hit och vill se showen - SÅ GAV HON OSS 50%! Så för 29€ per person får vi sitta på andra parkett, middag och fri dryck under hela showen. Showen är en musikal med mycket akrobatik, kostymer, scener och har hört att den är helt fantastiskt. De har spelat denna showen i hela 28 år! LÄNGTAR SÅ!

Har även fixat så att jag har en helledig dag på torsdagen så då ska jag ta med familjen runt Mallis. Utkiksplatsen Cap Formentor, gamla stan, valldemossa, festival park outlet. Vill även ta med dem till Rancho Grande och rida på stranden i solnedgången på torsdagskvällen, då jag fixat extra ledigt. Rafael som jag har ponnyridningen med sa att han kan fixa discount till mig också. Kommer bli grymt!

Även ikväll har jag ledigt, men då ska jag plugga Crazy Show. Mycket tyska texter att lära sig till den stressigaste och jobbigaste showen av de alla. Kommer vara så j*vla svettigt, men kommer nog gå bättre än förra gången. Fy sören vad kass jag var då… Dags för revansch.

Ciao! /Matilda

(bilder kommer när jag har mer tid)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar