måndag 27 oktober 2014

Helg- och sommarplaner

Idag har jag, mamma och Malin tagit en spontantrip till Helsingborg för en tur på Väla och äta på IKEA. Himla mysigt var det och jag fick köpt en glammig svart långklänning med djup rygg, en kofta med leopardtryck och smink inför den kommande halloweenfesten som är på fredag och som lär vara helt EPISK. Är så sjukt jävla barnsligt-fjortis-taggad så att det är löjligt. Jag och familjen ska till tyskland på torsdag, och då ska jag köpa dricka till festen. Mattihoe, Fanny och Fanny från Göteborg kommer också på festen och ska sova hos mig, kommer bli så grymt!!! Avundsjuk på Malin som är bjuden på FEM Halloweenfester iår, världens bästa högtid.

En annan rolig nyhet är att jag och min vapendragare, baldejt och bästa vän Karin har bestämt oss för att tågluffa genom Europa sommaren 2015! Så jäkla kul att verkligen ha något att se fram emot, och att resa med Karin kommer bli helt fantastisk. Klokare och finare tjej får man leta efter. Och lustig dialekt har hon fått efter sina åt på folkhögskola, haha! Nu ska vi bara bestämma oss för om vi ska ta öst- eller västsidan på vår första resa tillsammans. Vi får se, vi har ju gott om tid att planera och spara ihop pengar. Wiiihooo! Älskar att ha något stort framför mig, och med en som god vän också - dröm!

Imorgon ska jag till Wapnö igen och jobba, och även det är jag exalterad över!

Jag och min baldejt <3

Från min halloweenfest 2012, då Gangnam Style var någonting nytt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar